Halwa Telinga

Assalamualaikum........

Terima kasih kepada semua yang mengunjungi blog ini.
Tujuan ku membina blog ini sekadar untuk mengasah minda
dan berkongsi pengalaman.
Andaikata ada persamaan dan terkasar bahasa harap dimaafkan...

Tuesday, February 24, 2009

Kesian babyku.... kesian aku....

Semalam baby ku yang kecil sekali ( 11 bulan ) demam lagi..... Kali yang ketiga dalam bulan ini... Kesian aku melihatnya, asyik merenget aje.... Suami ambil cuti satu hari dan kami bawa baby ke klinik. Nasib baik doktor kata demam biasa aje, takut juga aku....

Malam tadi pulak baby asyik menangis aje, mungkin susah nak bernafas sebab hidungnya sumbat agaknya. Aku pun semalaman tak dapat tidur menjaga baby kesayangan ku.. Jeles juga tengok suamiku kurrr...kurr... sedang asyik tidur. Hendak rasanya gerakkan suami untuk bantu jaga baby... tapi tak sampai hati... kesian pulak, esok pagi dia nak pergi kerja..

Tak pelah, kan dah itu tanggungjawap seorang isteri dan juga seorang ibu, menjaga suami dan anak-anak. Kesian babyku...... Kesian suamiku..... Kesian aku......

No comments:

Post a Comment